SVĚT OŘÍŠKŮ Ovoce HARIBO o 30% méně cukru
Kód: 912900/CVB000100Související produkty
Detailní popis produktu
Složení: Glukózový sirup & cukr & dextrin & voda & želatina & zvlhčovadlo: sorbitolový sirup a ovocná šťáva z koncentrátu ovocné šťávy: jablko, malina, pomeranč, jahoda, citron, ananas a okyselující látka: kyselina citronová a ovocné a rostlinné koncentráty: mrkev, jablko, ředkev , spirulina, paprika a ibišek, černý rybíz: rajčata a ibišek Včelí vosk bílý a žlutý, karnaubský vosk a sirup z invertního cukru. Trvanlivost: 12 měsíců od data výroby dle data uvedeného na etiketách. Podmínky skladování: teplota: 22°C vlhkost: 70%. Země původu: NěmeckoNutriční hodnoty na 100 g
Hodnota | DDD % | |
---|---|---|
Energetická hodnota | 1195/284 kJ/kcal | |
Bílkoviny | 6,4 g | |
Tuky | 0,5 g | |
nasycené mastné kyseliny | 0,1 g | |
Sacharidy | 54 g | |
z toho cukry | 34 g | |
Sůl | 0,05 g |
Alergeny
Produkt se mohl dostat do těsné blízkosti jiných alergenů. Může obsahovat stopy mléka a pšenice.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Želé |
---|---|
? Označení: | Bez laktózy, Bez palmového oleje, Vhodné pro vegany, Vhodné pro vegetariány, Vysoký obsah bílkovin |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
HARIBO V roce 2020 slaví jako rodinný podnik ve třetí generaci 100. výročí existence. Kdy vznikl náš slogan Haribo chutná malým, stejně tak i dospělým? Měli Zlatí medvídci odjakživa šest barev? Kdo přišel s lékořicovými šneky HARIBO? Samé dobré otázky! Odpovědi naleznete v historii naší firmy: Hodně zábavy při objevování!
Úspěch HARIBO se neomezil pouze na německý trh: Jako světový lídr v oblasti ovocného želé a lékořice je HARIBO dnes zastoupeno ve více jak 100 zemích světa! HARIBO vyrábí na 16 místech v deseti zemích a zaměstnává přes 7 000 pracovníků, kteří se starají o to, aby spotřebitelé měli vždy dostatek svých oblíbených produktů – v obvyklé a znamenité kvalitě.
Přitom se HARIBO nespoléhá pouze na osvědčené produkty: Paleta výrobků se neustále rozrůstá o nové cukrovinky nebo dokupované výrobky od kvalitních značek v tuzemsku i zahraničí. V zájmu rychlé dostupnosti produktů budujeme relativně hustou výrobní a distribuční síť.
Dalším receptem na úspěch je vývoj speciálních cukrovinek, které jsou přesně chuťově vyladěné na preference v jednotlivých zemích.