SVĚT OŘÍŠKŮ Medvídci XXL HARIBO
Kód: MEDHAR1-2/CVB000100Související produkty
Detailní popis produktu
Složení: Glukózový sirup a cukr a želatina & dextróza a okyselovač: Kyselina citronová a ovocné a rostlinné koncentráty: světlice, jablko, ředkev, spirulina, sladké brambory, mrkev, citron, černý rybíz, ibišek, aroma a nátěr: včelí vosk bílý a žlutý, karnauba sirup z vosku a invertního cukru. Trvanlivost: 12 měsíců od data výroby dle data uvedeného na etiketách. Podmínky skladování: teplota: 22°C vlhkost: 70%. Země původu: NěmeckoNutriční hodnoty na 100 g
Hodnota | DDD % | |
---|---|---|
Energetická hodnota | 1459/343 kJ/kcal | |
Bílkoviny | 6,9 g | |
Tuky | 0,1 g | |
nasycené mastné kyseliny | 0,1 g | |
Sacharidy | 77,4 g | |
z toho cukry | 45,6 g | |
Vláknina | 0,1 g |
Alergeny
Produkt se mohl dostat do těsné blízkosti jiných alergenů. Může obsahovat stopy mléka a pšenice.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Želé |
---|---|
? Označení: | Bez éček, Bez laktózy, Bez palmového oleje, Vhodné pro vegany, Vhodné pro vegetariány |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
HARIBO V roce 2020 slaví jako rodinný podnik ve třetí generaci 100. výročí existence. Kdy vznikl náš slogan Haribo chutná malým, stejně tak i dospělým? Měli Zlatí medvídci odjakživa šest barev? Kdo přišel s lékořicovými šneky HARIBO? Samé dobré otázky! Odpovědi naleznete v historii naší firmy: Hodně zábavy při objevování!
Úspěch HARIBO se neomezil pouze na německý trh: Jako světový lídr v oblasti ovocného želé a lékořice je HARIBO dnes zastoupeno ve více jak 100 zemích světa! HARIBO vyrábí na 16 místech v deseti zemích a zaměstnává přes 7 000 pracovníků, kteří se starají o to, aby spotřebitelé měli vždy dostatek svých oblíbených produktů – v obvyklé a znamenité kvalitě.
Přitom se HARIBO nespoléhá pouze na osvědčené produkty: Paleta výrobků se neustále rozrůstá o nové cukrovinky nebo dokupované výrobky od kvalitních značek v tuzemsku i zahraničí. V zájmu rychlé dostupnosti produktů budujeme relativně hustou výrobní a distribuční síť.
Dalším receptem na úspěch je vývoj speciálních cukrovinek, které jsou přesně chuťově vyladěné na preference v jednotlivých zemích.